Fixar muskler

Kom 12 minuter över idag (börjar 15 över) haha så det var precis så han inte hann börja. Fick sluta en timme tidigare också :-)
Efter skolan tog jag ett varv på etage, sen åkte jag till Willys för att handla. Tänkte storhandla så att ajg inte behöver åka fram och tillbaka till affären 3 ggr i veckan. Men jag hade inget mynt att stoppa i vagnen så fick ta en korg och proppa den full med-bra-att-ha-saker :-) Sen hem till mamma hämta räkning och lussebullar som de hade bakat tidigare idag. Tova är hemma med vattenkoppor och då är Elsa också hemma.

Sen när jag kommer till Kvantum för att handla de jag glömde eller inte fick plats med står jag brevid en tjej som pratar med en annan om att "det är andra som också är sjuka på dagis, däribland en tjej som är hemma med vattenkoppor och hon har en lillasyster som också är hemma nu" haha hur stor är chansen?

Sen tog jag en snabbtur till garaget där pappa tvättade bilen, hur nogrann som helst var han ... haha men lovade att jag skulle komma och hjälpa honom imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0