Rock my world

Gud vad jag trivs på jobbet nu, inget tjöt, inget som inte går att lösa och alla är hur trevliga som helst.
Har jobbar där under hela sommarn nu och fick veta att jag fick förlängt en vecka. Så imorgon går jag in och har då sju dagar kvar(?) Innan man går ut i arbetslöshet.

Denna ledigheten har jag hunnit med mycket. Redan när jag gick av på onsdag morgon åkte jag och Evelina till Uppsala. Vi var iaf påväg dit. Men sen fick hon ett sms som sa att det inte gick att provrida hästen vi var påväg till. Så vi stannade i Mariestad (det var så långt vi hade kommit) och sen blev det shoppingrunda både där och i skara, Lidköping och en butik i Grästorp!
När jag var hemma runt 5 tiden tänkte jag att jag skulle åka till Martin och se en film innan jag åkte hem och lade mig. Men jag däckade efter 10 min hos honom och sen sov jag i 16 timmar. Haha men det va det värt..

Sen har det varit fullt upp fram tills igår kväll så idag har jag bara legat och glott på OS. Härligt attdet gick så bra för Anna Lindberg i simhoppet. 6:a kom hon. Och nu ska jag snart göra lite frukostmackor tills imorgon och sen blir det nog en bok.

Heippa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0