Nu är det måndag igen och då är det skola ...

20100517391 (MMS)

Nu är det måndag igen och då är det skola som gäller. Gick till kåren för att fotas till tidningen men en av tjejerna hade sprungit iväg med den så fick gå till västan och fotas där haha! Mitt bland allt folk. Jag är en person som aldrig blir bra på kort och speciellt inte när man ska stå rätt upp och ner och kolla in i kameran:) men det fick bli som det blev antar att bilden i tidningen är väldigt liten för det är ju texten som är det viktiga:p kanske får ta ombilderna till hösten;) hoppas hoppas hoppas..! Haha nu sitter jag så högt upp det bara går att komma i skolan med Linda, Maria och Dan som sitter och pluggar arbetsrätt. Jag själv sitter med vsa:n. Superkul...? NOT!! Tur man har trevligt sällskap här iaf. I em blir det möte på solängen och jag hoppas jag får mitt schema för sommaren så man kan börja planera den lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0