Caaaaandy!

Ok jag erkänner. I söndags när jag var trött och sleten gick jag ner till skafferiet och sa till min kära mor: "Fy vad jag är sugen på godis idag! Det är ju lite synd om mig så jag kan nog äta lite idag"
och då sa min mor: "Ja idag kan du allt ta en liten chokladbit"

Jag åt en chokladkaka och senare på kvällen en kexchoklad!! Det var inte jättejättejätte gott men det var gott.

I Måndags var det dags att ta tag i sig själv igen efter hlegens onyttigheter.

Så ok!, måndag, tisdag och nu är vi framme på onsdag. Är inne och kikar lite bloggar och kollar vad som sker på fb. "glass, godis, sugen på pizza, mys med älsklingen och en stoor godispåse, chips, tv-kväll med en massa godsaker" AHHHH!! haha..

Det finns väl inget annat att göra än att fixa en macka eller två och glo lite true blood förhoppningsvis är det värsta suget borta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0