Bad day bakande.

Har haft en extremt dålig dag där ingenting flyter på... förutom mitt möte på studentredaktionen. det flöt på. Så nu har jag en krönika med deadline SENASTSENAST söndag. Fast jag ser fram emot den utmaningen. Låt inspirationen flöda! Så förutom det kasskasskass onsdag!!

Så får en halvtimme sen gick jag ner och sa till mamma: "Jag tror jag ska baka"

Får ett nej till svar...!

- "Nehe?! Och varför inte det då?!"

Jag bakade. Kom att tänka på Izzie i grey´s när jag stod där halv tio och bakade kladdkaka pga av en dålig dag. Hennes var ioförsig värre men då bakade hon också 30 plåtar med muffins. Kan säga att det hjälpte lite iaf. Den är klar om 3 min och då ska jag äta kladdkaka till True Blood!

SÅ DET SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0