Powerpuff pinglorna.

Tripp, trapp, trull, blond, brunett och en rödhårig, haha. Yngre, äldre, äldst (men absolut inte gammal ;) haha vilket gäng. Vi var första gruppen ut idag och jag är riktigt nöjd med vårt projektarbete. Hoppas bara Lars också tycker det ser bra ut.

Har kommit på en sak som jag alltid reagerar på och som jag tycker är roligt. Nämligen när folk säger ens namn. Speciellt när det är någon som man kanske inte pratar med så ofta. Maria pratade om en bok som handlade om positiv inställning (?) där man skulle fråga: Vad har varit roligast idag? Istället för: vad har du gjort idag? Små skillnader som gör väldigt mycket.

Imorgon är det sista seminariedagen för oss och jag kommer behöva lämna klassen i en hel termin :( Har ju börjat tycka om klassen :/ Not fair! Samtidigt som jag ser fram emot att läsa sports management!! :) Kommer nog börja läsa boken redan i helgen, kan knappast bärga mig till måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0