Gässp!

Tårtan var godkänd igår! Måste hålla med faktiskt den smakade lite som kärleksmums :) mmm gott, haha..

Var så trött igår att jag slocknade vid halv tolv, snodde allt täcke och var bara allmänt tråkig.. När jag vaknade var jag jättevarm och brevid mig låg det en stackare med en filt och frös, hahah! Kände mig grymt taskig men jag tycker han kunde snott täcket från mig. "Det är ju bara att dra" :)

Ringde mamma för en stund sen och hon jobbar på socialstyrelsen.

- "Socialstyrelsen, Maria Björklund"
- "Hej, studenten Emelie Björklund"
- "Hej hej!" (typ vad kan jag hjälpa dig med?)

hahahaha... sen efter en sekund klickade det i andra sidan luren, haha att hon inte känner igen min röst ens?? :P

Idag blir det hem till mamma för lite mat och sen drar jag och tjejerna upp till mellerud för lite mys och tjat. kanske ett glas vin eller två med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 11:48:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0