Bara är..

Har inte skrivit i bloggen på några dagar nu, just därför att jag inte har något att skriva om. Hara bara varit. Har ioförsig hunnit med födelsedagsfirande och buzz kväll men det är allt.

Vart hos farmor idag också och ätit luch. Gamla människor lagar alltid så god mat :)

Sen har jag försökt mig på att ragga på sms i helgen och även i veckan, haha.. Jag vet inte hur det går för jag har inte hunnit träffa killen än men har försökt den ena dagen och tackat nej den andra. Men jag hoppas att det blir en fullträff på onsdag nu då :) hahaha

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ska läsa det på distans så att det löser sig lätt med jobbet, eftersom jag jobbar kvällar 3-5 dagar i veckan :S Men annars hade det varit gott att plugga ihop, jag kommer ha 100% noll koll! :O

2009-10-04 @ 19:23:58
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHAH xD Jag gillar hur du tänker :D Läste Rättskunskap på gymnasiet och det gick väl "rätt bra" men jag var ju verkligen tvungen att plugga :S

2009-10-04 @ 19:28:41
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0