Smått och gott.

Älskar killar som pratar mkt men gör de inte det är det ok så länge de har humor ;)

Lars satt och skrev med min mamma på msn förut utan att veta om det :)

IFK vbg loosade idag mot villa synd. Tur ni fans kan trösta med öl.

Imorgon ger jag mig ut nykter på Lipz för att dansa som aldrig förr. Dyker det upp någon jobbig jävel på dansgolvet kommer jag inte tveka att ryta till uta helvete.

Har just nu massvis med sms sparade från en kille. Should a throw it? Tror inte det. Det kallas "feelgood"-sms.

Längtar tills det är tatueringsdags! Har mina planer, och det kommer bli mkt bra!

Har även gjort en "blondinbella" och planerat mitt liv två år framöver. Känns bra och inget stoppar mig nu.

Kommer få nattbesök imorgon av Johanna. Bad hon inte vet är att jag inte äger någon frukost.

Ska passa syskon nästa vecka. Tova vill bowla. De är 5 och 3 år. Hur skulle det gå till?

Bara så ni vet har jag "very beautiful eyes. Iaf enligt 59 egypter/tunisier och turkar från tagged.com. Kan man lita på dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0