Härlig fredagkväll!

Precis hemkommen från nattinnebandy turneringen och måste säga att jag har haft HUR kul som helst idag med mina "flickor" De var såå duktiga och har mest skrattat hela tiden.

Träffat en massa nytt folk. Synd var bara att vi förlorade mot team sthlm, men matchen var en riktig finalmatch med allt det ska innehålla. Tyvärr (?) så hade domarna andra saker för sig än att hålla koll ute på plan och vi fick två mål bortdömda (!?) vilket kändes helt fel. Förlorade med 4-3.
Det var armbågar i ansiktet, skrikande folk längs sidorna och bollar i taket men domarna såg ingenting. Var både irriterad och ledsen för att det gick som det gick. Men vi vann iaf priset för bästa utstyrsel! :-) Och kan säga att det priset var mycket bättre än vinnarnas pris ;) 

Sen blev det sibylla och nu sitter jag här och ska lägga mig och sova hade jag tänkt! Supersnygga bilder kommer imorgon ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0