Fuck off!

Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.. lalala haha.. Nej inte dags för den riktigt än kanske. Förfesten hos Johan var jättetrevlig, synd att inte fler kom bara.

Måste berätta en rolig sak med ; jag (och cissan) låste oss ute förut innan vi skulle till Johan! Jag tänkte bara hur fan ska jag lösa detta?! haha ringde 10 samtal till Niclas, som jag visste lite folk i huset, som tur var, va enav de hemma och var snäll och öppnade för oss när vi kom tillbaka! puh...!

Trallade ner mot strandgatan (ovanligt nuförtiden? neej då ;) där lurre och co satt, tog en öl och mådde bra. Träffade Erik och Rikard därnere med, så satt och snackade med dem. Vilket alltid är kul eftersom man aldrig ser dem.
Imorgon är det dags! Folk är så pepp att jag blir nervös ;-) hehe.. Bilder från idag och igår kommer antagligen läggas ut imorgon med.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0