Mat = Gott.

Nu har jag precis käkat lite mat, var ett tag sen sist. Natten till söndag käkade jag fyllemat, men sedan dess har det inte blivit något mer. Har haft annat att tänka på ;-)

Gruppen träffades idag, förutom en kille som hade försovit sig, och inte kunde ta sig in till stan. Så höll vi våran genomgång och kollade så allt var rätt. SEN nämde Lars att killen som inte var där var Sverigedemokrat och väl insatt i det. Det tyckte vi andra inte om! Speciellt inte damerna! haha det blev nästan komiskt bara för att de blev så beskymmrade. Vi gick in och snokade på hans fb-profil, och det stämmde precis det som Lars sagt.

Haha så de tyckte vi skulle ta bort de pp-bilder som han hade gjort! Kul gäng..:)

(men jag tänkte hela tiden att det var något knepigt med honom) fast jag tror egentligen han är för dum för att vara sverigedemokrat.

Eller som en sa: Jo, men det är ju nästan bara folk som inte har några kompisar, som går med i såndär skit!

Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0