Pråmen.

Nu var det lite dålig uppdatering här i bloggen...! Men har jobbat och sen har det varit underbart väder så har inte velat sitta inne. Idag slutade jag kl 13 och mötte upp Johanna för lite sol. Vi gick senare till sanden och mötte upp Oscar, Magnus, Jonas, Göthe och hans kompis. Vi tog året första riktiga bad och simmade över kanalen och tillbaka. Killarna lekte lite med  att hoppa men det är jag för feg för att göra..

Nu har jag precis kommit hem från pråmen där jag och Johanna satt en stund med Göthe, Mailn och Sofia. Riktigt trevligt men Johanna skulle på äventyr och jag är dödstrött efter en kväll på pråmen igår efter jobbet och sen upp och jobba kl 7 imorses...

De extra tiderna jag fick var egentligen vara en dag :) Den andra dagen var bara ett tidsbyte vilket var skönt... Money money money...

Nu blir det grey´s innan läggdags och imorgon blir det sol och bad igen ♥

Såg förresten (P) på pråmen och jävlar va snygg han är..! hehe...

Kommentarer
Postat av: Kristofer Göthe

P ? Polismästearen? :P

2009-06-25 @ 00:23:00
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0