En bra helg

Kvällen igår var rolig, förutom att vi gick in på två olika ställen. Jag hängde på pojkarna som skulle till öltätltet längre bort. Där twista vi lite för oss själva, sen blev det öl och efter det var jag tvungen att dansa på dansgolvet där det spelades rock´n´roll!! :-) Så hittade en raggare där och jävlar vad det snurrades på mig!! haha hela låten igenom!

Senare mötte vi upp Therese, Cissi, Emelie och Johanna, gick till Johanna och knödde in folket i bilen. Åkte till mcdonken och Timon spelade "nr 11" på repeat. Folk blev tokiga.
När vi kom in tog det inte mer än 3 minuter så var Timons kompisar också där. Cissi tyckte det var ödet. Jag vet inte vad jag tyckte, efter de sms som jag skickat under kvällen. "väggen" skulle iaf hem och kolla hockey och jag funderar på att ge upp. Men inte riktigt än... 

Dags att rösta inför EU parlamentet idag. Måste ta mig ända till blåsut skola. Får ringa hem och kolla om de bjuder på mat senare :-) 


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hellre dricka än dansa? :D

2009-06-07 @ 16:56:10
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0