Miraklet.

Inatt när jag kollat klart filmen hörde jag hur någon klappade händerna och skrek utanför fönstret. Jag blev såklart livrädd och stängde av TV:n och försökte sova.

Sen hör jag hur någon ställer sig på soptunnorna som står nedanför fönstret och börjar knacka som en galning!
Tänkte bara ; "Jag sover, jag sover!"
Hörde sen på rösten att det var min granne "banken". Så när det hade tystnat tog jag på mig kläder och gick ut för att kolla om de ville in... Då hör jag hur det krafsar i dörren vid huvudingången, så gick ddit och öppna.

Där står min granne och hans kompis genomblöta och man verkligen ser hur han lyser upp; "Tack!!, du är ett mirakel!" och så står de kvar 10 sekunder till och bara ser allmänt lyckliga ut, innan de gick upp till sig. Hahaha dessa människor var nära att skrämma livet ur mig inatt. Men jag lever... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0