Hemma i Trollhättan igen.

Det blev en liten sväng nästan in till Båstad igår förmiddag innan vi åkte hem. Det hann även bli en sväng förbi IKEA innan vi var hemma vid åttatiden. Min bror klarade sin uppkörning igår med så han fick köra hem mig :) Grattis brorsan!! 

Ringde pappa igår för jag skulle behöva lite hjälp med att sätta upp mina nyinköpta hyllor. Fick då veta att Sven och Alex var nere på besök :) (pappas kusin och min syssling från Sthlm) Blev verkligen jätteglad eftersom det var alldeles förlängesen man såg dem. De lovade att komma på en kopp kaffe innan de åker hem. 

Lite bilder från trippen till Laholm/Båstad:

  
Mellbystrand..


Mormor och hennes gubbe Jörgen..


Elsa i torpet...


Mamma...


Tova..



Mormor, hennes syster Eva och Tova...


Torpet vi bodde i ...


Centers court, Halmstad..


En go kossa :)


Kommentarer
Postat av: mor

inte centers court i Halmstad väl?? Centercourten i Båstad menar du

2009-07-07 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0