Det är skillnad på kvalitet och kvantitet!

Igår hade jag 2½ timmars kvalitetstid. Idag hade jag 2½ timmars kvantitetstid.

För det första var jag uppe jättelänge igår för att hinna klart med övningstentan, men sen visade det sig att läraren hade lagt ut facit på den med i början på veckan! Så vi gick inte igenom den, utan han stod mest och babbla om företagsinteckningar och bodelningar. Fanns bara en massa siffror i mitt huvud och hängde inte med för fem öre!

Sen var inte Therese där heller så jag fick sitta själv :-( (visst är det synd om mig ibland?) haha men vi skulle ta ett sista snack imorgon över telefon och ses lite tidigare på lördag. Detta kommer gå finfint!!


innan hockeyn igår, glad för lite kvalitetstid....


mitt i natten, förbereder mig for some kvantitetstid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0