Påkommna.

Vaknade på fel sida och somnade förmodligen på samma sida igår kväll med. Så den här dagen ska jag bara låta gå förbi obemärkt och hoppas på en bättre dag imorgon.

Träffade Linda och Maria i skolan för att jobba med vårat arbete. De två är så härliga människor och eftersom de är lite "äldre" har de mycket vettigt att säga ;) Maria har lärt mig att man alltid ska kolla på vänsterhanden om man ser en kille som man skulle kunna tänka sig.
Jag hittade mitt objekt och vi försökte alla se om det fanns någon ring på fingret. Tre brudar som sitter och illglor på den stackars mannen :) haha... Tills Linda märker att tjejen brevid honom har upptäckt oss och står och asflabbar :/ haha Efter det var vi mer diskreta men vi gjorde nog killens dag skulle jag tro.

Och ja, han hade en ring...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0