Bea for president!

Sitter i skolan och jobbar med arbetsrätten. Derbyt igår gick som vanligt åt helvete igår för VHC, och jag anser att det är fel på hela organsisationskulturen. Haha töntig jag är men man blir skadad av att läsa på högskolan, så är det bara.

I eftermiddag blir det skridskoåkning med hela tjocka gänget i Trollhättan. Men jag och Johanna håller oss ifrån klubbor och finslipar på tekniken istället.

Har en rolig historia att berätta också men vågar knappt använda mig av "personen x" hahah han kommer döda mig men den är garanterat rolig ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nästa gång ska jag också skippa klubban och börja lära mig åka :P

2009-12-05 @ 05:06:36
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0