Tur i spel.

Det sägs ju att om man har otur i kärlek har man tur i spel. Det hade jag igår. Kom hem inatt med en stjärnvinst marabou choklad, två rullar cloetta, två påsar daim, en film och en påse chips..! Vilket ioförsig måste innebära att jag inte kommer ha tur i kärlek på många månader nu, haha.

Hade verkligen en jättebra dag igår på liseberg. Det tror jag alla hade. Gårdagens favoriter var iaf uppsvinget och kanonen. Jag och Göthe satt längst fram på kanonen, vilket var rätt tufft ;)

Nästa gång får det bli "Jul på Liseberg"

Nu ska jag ge mig upp och koka lite kaffe och se om jag hittar någon frukost här hemma :-) Ägg och sill hade inte vart fel ;) Lägger väl förmodligen upp lite bilder senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0