Dumt att slarva.

Det är dumt att slarva med bloggen, för det är så mycket att berätta nu :-)

Men helgen har varit helt underbar! Igår åkte vi buicken till Uddevalla för att kolla backracet, solen sken och det sprang omkring snygga rockabillykillar överallt!! Som en dröm♥

Senare på kvällen åkte jag och Johanna hem till Erika som bjöd på jättegod "mat", innan vi begav oss in till torget. Slutade med att jag gick barfota själv hem till Johanna. Mötte min gamla lärare från Alloys, nämligen Sam som satt vid vägkanten med en vän.
Så jag hamnade där jag med tills de skulle åka. 
Sen ringde Johanna mitt i natten på väg hem och käften gick i ett på henne, haha sen kom hon på att hon gått för långt! haha 

Skickade ett väldigt knepigt sms igår också blir nästan rädd för mig själv :-) Johanna vet vad det står ;) 


Och förresten, dejten som jag trodde gick bra. Den gick åt helvete, tänkte bara inte på det. haha så nu börjar vi om från början igen :-)  

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha.. jag längtar redan till nästa år! :P

2009-08-02 @ 22:40:38
URL: http://joohjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0