Lättförtjänta pengar

Hemkommen från jobbet. Gick jättebra och fanns inte alls mycket att göra så blev en del tv-tittande. Sen kom jag hem och drog i mig en risifrutti och en energidrink.
Hade inte käkat på hela dagen. Sen kom Oscar och då gick vi ner till strandgatan och sa hej till alla våra vänner som satt där. Härligt att de är tillbaka från kalla sälen nu :)

Nu ska jag och Oscar kolla film, medan de andra är ute och super. Men vad gör man när man är fattig student? ;)

Tycker för övrigt att någon kan följa med och kolla fotbollen imorgon på förmiddagen? Come on!! ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Okej, men vad bra! För det finns ingen chans i världen att jag kommer hinna bli klar med det om jag inte får hjälp :p Hur ser veckan ut för dig? Kram!

2009-04-26 @ 11:56:22
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0