Knocking on heavens door

Dags att gå upp? nee...

Minns skoltiden fan va bra den va ändå! men kunde välja själv när man skulle komma, och det fanns alltid nån som ville komma ut och möta en med en cigg. När det låg snö på backen var det alltid någon som ramlade i backen när man hade bråttom till bussen hem.

Men jag har det allt bra nu med. Flyttar om 7 dagar till stan och jag har lite panik eftersom jag knappt börjat packa än. Har en soffa och 4 stolar att klä om också. men det får jag ta i helgen är ledig då.
Och idag ska jag ha med mig en bra bok till jobbet. Ska nämligen vara i blandningen idag. Och som ni kanske förstår så är det väldigt lugnt där:)

Jag har snott Timons plats nu när han lär upp Eve på traversen. hihi tycker vi om när vi kan jävlas lite som med mobilen;)

Ne dags för lite frukost!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0