Fanta

Timon har kommit fram till att Cola är nyttigare än fanta men jag kan inte hålla med! Det måste finnas c-vitamin i fantan? För den innehåller ju apelsinjuice konsentrat?:)

För övrigt var jag sjuk igår hade feber men det fick jag inte reda på förrän jag kom hem till mamma.
Hade 38.5 grader   :( Så jag åkte hem tog en lååång dusch och kröp direkt ner i sängen.  Mådde lite bättre imorses men svettades som en gris. Gick till jobbet iaf, har bara 4 dagar kvar nu och behöver de pengarna för jag vet inte när nästa jobb kommer. Tänkte jag skulle börja söka på måndag söka allt som finns! Ok kanske inte ALLT men det jag skulle kunna tänka mig inom Vänersborg-Trollhättan och Göteborg.

Var inne och kikade Carolina Gynnings blogg för en liten stund sen. Gosh va den är bra!♥ Härligt med en människa som gör precis vad hon känner för och inte är som alla andra.
Hockey på Tisdag nu med pappa i göteborg sen är det höjdpunkten på onsdag, derby mellan Vänersborg och Grästorp det är ingen dålig match det heller.

Ne dags att käka lite på kladdkakan som inte var allt för god men min hals gör ont om jag inte äter lite hela tiden:S (bara nu när jag är sjuk haha inte alltid)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0