Vilken besvikelse

Att VHC förlorade idag igen med 0-1 mot Allingsås.... blä! men det är väl som johan sa att allingsås kan inte åka hockey men det kan VHC, och Allingsås kan läsa spelet bättre och är smartare än VHC så även om VHC är det bättre laget jämnar det ändå ut sig.
Passade på att välja låt idag med när Johan var borta:) Leona Lewis - Forgive me, bjöd jag hockeypubliken på.

Nu har jag tänt massa ljus i min lägenhet och tänkte sätta mig och plugga. Funderar på om man behöver ringa hyresvärden när det blir stop i avlopppet? Väntar ett tag jag har fått bort en del som satt under duschen.
Undrar ad det blev i bandymatchen ser att den är slut nu. Vi förlorade väl som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0