kex och brieost

Erika och jag tog en promenad förut till kvantum där vi köpte en massa mysmat såsom kex, brieost, ingridienser till stenbitsröra (?) och chips sen tog vi och gick hem till henne. Sen kom Lisa och vi såg en liten bit av idol och sen en film på 5:an med Jennifer Aniston, men har ingen anning om va den hette.

Nu ska jag diska för imorgon kommer Carl och Ida upp hit för att se hur jag bor och vill inte de ska behöva se sanningen haha jaja sen blir det sängen.

Så god natt alla människor!

Kommentarer
Postat av: Julia

Anna, ja jag fattar inte Johan borde åkt för länge sen om man jämför med dom andra! Men han har sina småfans ;)

Ljusparty då är det en person som kommer ut till folk och försöker sälja ljus. Och jag älskar verkligen ljus, så det passa mig perfekt=) Snart kommer David hem till mig (Alex och Silenas bebis) eller a han är ett halv år nu =) ska bli så roligt! hehe . Ha en bra dag. kram

2008-11-22 @ 07:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0