hurts oh it hurts

I mina ögon. Satt och råpluggade 2 och en halv timme på bibblan i thn idag, sen klarade jag inte mer så jag och cissi tog en fika på stålis. Sen blev det lite kik på Oden och blev en t-shirt rikare.
Nu är jag hemma hos mamma, skulle egentligen bara hämta ett lakan och mina papper som jag skrev ut igår. Det roliga är att jag tog med mig lakanet hit igår för att jag skulle få det gjort någon gång, men så hann jag aldrig sy. Så jag betämmde mig för att ta med symaskinen hem och sy senare på kvällen. Men när jag hade bärt upp symaskinen för alla trappor och in genom dörren kom jag på att jag glömt tyget hos mamma haha

Vill egentligen hem nu men lasagnen luktade så gott så det får bli lite mat här och nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0