§ hit och dit

Ungefär så jag känner haha §=paragraf för er som undrar och det finns en hel del såna i lagboken...

Igår lärde jag mig en läxa! Och det var att hålla rent hemma hela tiden och inte städa massor på en gång. Nu städade jag inte massor igår som jag sa jag skulle göra men det fick jag igen senare på kvällen när jag tänkte göra chaite.
Erik loggar in på msn jag frågar om han vill komma och dricka te för receptet var för 2 personer. (trodde inte han skulle säga ja faktiskt) haha då säger han naturligtvis ja och åker om 10 min.
Får panik eftersom hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag, köket var viktigast. Gjorde mig av med det mesta av disken på många små gömställen! haha

Så när han sen kommer säger han att det inte ser så farligt ut, men efter ett tag börjar han rota i mina skåp för att se hur mycket grejer jag har!
- Rota inte i mina skåp! haha (hoppas du aldrig läser detta) men vad skulle jag gjort? Vill inte erkänna att jag inte diskat på en vecka (eller pluggat för den delen) MEN! erkände att jag fastnat vid datorn.

I skolan idag har vi börjat snacka om Köprätt, vet inte vilken lärare som jag tycker är bäst. Dagens lärare hade ioförsig lite mer "lektion" än vad michael har.
Pratat lite mer med mina nya studiekamrater som är Terese 25 år och Teresia 20 år. Det blev dock inget plugg idag efter skolan men på Tisdag nästa vecka ska vi ta oss i kragen och plöja böcker!

Nu ska jag snart ta bussen till stan (det ragnar och är svinkallt vägrar cykla i sånt väder. Inte bra för hälsan) kolla lite affärer med Johanna sen möta upp Erika och ta en fika (rimmar). Sen hem och städa PÅ RIKTIGT!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0