Cold

Idag när jag vaknat till liv åkte jag ner till pappa i garaget för att få träffa han lite. Sen åkte vi till pärlans och käkade en hamburgare. Frågade om han visst när hockeyn börja, han sa den började kl 17 men jag envisades med att den kanske började 16.30 som den gjorde förra söndagen.
Men trodde såklart på pappa så jag åkte hem lite innan, och när jag sen kom till ishallen var snart 1:a perioden slut.

Hälsade på Johans lituan såg inte ut som jag trodde haha lite harry potter över honom. Men han var rätt trevlig. Har bara så svårt att säga hans land på engelska.haha "there you are from" säger jag hehe inte så lätt var ett tag sen man pratade engelska överhuvudtaget:)

Nu sitter jag hemma hos mamma och vi har käkat pizza ska snart ta bilen tillbaka, men vet inte om jag ska köra ner pojkarna till fyrkanten eller inte, inväntar ett svar.
hursom helst kollade vi inte klart på matchen som var jävligt bra idag:(!! men får höra med viktor sen hur det gick. Säger inte grattis lika ofta nu tyvärr;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0