Ännu en födelsedag

Igår fyllde Zandra 23 år grattis baby! Och idag fyller Rebecca 14 år då grattis till dig med:D Hoppas ni får/fått en härlig födelsedag.

Skulle egentligen till Alloys idag och äta med pappa men jag orkade inte det när jag vaknade, och hade ingen bil. Just nu håller jag på och tvättar så ska snart ner igen och då är tvätten förhoppningsvis klar.
Står fortfarande fast vid nattens inlägg till er som undrade om jag var väldigt berusad och irriterad. Idag är jag endast irriterad. Men det löser sig.

I helgen har jag planerat plugg, film hos Oskar, hockey på söndag och städa iordning här hemma men det vet man aldrig hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Bea!

Jag trivs jättebra i Örebro, jobbar

just nu på ett företag som heter VM Media,

där jag gör tjänster för Citibank. :) Helt

okej kul jobb. Vad gör du nu för tiden?

Pluggar läste jag någonstans?:)

2008-11-14 @ 14:22:27
URL: http://lilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0