Tom tv-tablå?

Har vart igång heeela dagen idag från 11.45 och framåt. Vart i skolan, snackat fastighetsrätt förstod mig inte på det där med ränta och pantbrev. (får läsa på mer om det helt enkelt) Sen iväg till drive-in besiktningen men hann inte innan tiden var ute, åkte till öxnered för att hämta barnen på dagis, sen leka med dem några timmar. Efter det blev det en sväng föbi Max hamburgare för att köpa mig lite mat, sen hem till Stina som hade gjort det jättemysigt och bjöd oss damer på lussebullar,pepparkakor och glögg.
Sen raka vägen till torpahallen för att köpa kaffe och glass, sen hem till Erik, för att äta upp glassen och kolla på Grey´s Anatomy och Scrubs. (Var förresten säsongsavslutning av G.A) Och igår var det sista avsnittet av D.H för säsongen :-( Tror nästa vecka kommer bli väldigt tom...)

Det var riktigt fint hos Erik, kändes stort till och med han har balkong?! Jag vill också ha, bor ändå högst upp! ;-)
Vhc förlorade idag med 5-2 vilket var synd men en match återstår på söndag innan juluppehållet så de får se till att vinna den ;-) Ska försöka få med mig pappa också.

Nu blir det sängen för ska upp imorgon för att besikta bilen men nu vet jag inte vad som hänt för när jag stänger förardörren låser den sig automatiskt!! Åhh fan va trött jag blir när INGENTING går min väg längre!! Och då menar jag verkligen INGENTING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0