Faded

Vart i stan och köpt lite kläder och hittade en inflyttnings/födelsedags present till Magnus, kan inte säga vad det är nu IFALL han skulle få för sig att gå in och kolla här?:-) haha Fast inget speciellt men en "käck" sak. Svårt när man inte vet vad han har eller behöver. Jag och Erika delar på presenten och så får det bli lite blommor också:-)

Jag är en tänkare. Jag tänker mycket och ofta, ibland blir det lite fööör mycket. Erik fattar inte hur jag kommer på allt haha vi pratade i telefon för ett tag sen och då sa han "jag har dåligt batteri nu om det skulle brytas" och då svarar jag direkt " hah aa den va bra du, så nu kan du lägga på luren när som helst och ha en jävligt bra bortförklaring" haha
Han själv sa att han aldrig skulle komma på den tanken ens. jaja jag har börjat drömma så läskiga drömmar. Just för att det är personer som jag bryr mig om i dem och de är så klara. När jag vaknar upp kommer jag ihåg precis vad jag drömt under hela natten?!

Ok, om detta bara skulle vart 1 eller 2 gånger men nuförtiden är det varje natt. Fast jag måste erkänna att jag gillar det. Ibland är det rätt roliga drömmar, och inatt var det en mysig dröm (inte romantisk utan mysig)

Nu ska jag äta lite, sen blir det shell och sen till Erika? eller Magnus?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0