blablabla..

Det var ungefär det jag hörde idag på föreläsningens första timme. Hann inte käka någon frukost imorses innan så satt och hade jätteont i magen. Men sen blev det rast, och då var det bara att springa bort till cafeterian och köpa kaffe och en ostmacka. Det hjälpte lite faktiskt.
Nu är det vara en "lektion" kvar och den är på fredags morgonen. Sen är det juluppehåll fram till den 9/1 då har vi ett pass med lite "tenta" frågor och lite alltiallo frågor. SEN damer och herrar är det dags att sätta kunskaperna på prov den 10! 6 timmar har vi på oss för 6 frågor (?!) haha undrar verkligen hur invecklade de är :-S  och två dagar efter det börjar jag läsa en ny kurs. (har inte bestämt mig för vilken än bara) antingen blir det distans för uppsala eller här på hv. (lite status att ha läst kurser vid uppsala ju ;-)

Låg och kollade Titanic igår, och grät som bara den! Spelar ingen roll hur många gånger man ser den filmen, för den är lika sorglig ändå.

Nu ska jag städa upp här hemma mamma och elsa kommer snart med lite julgodis som de bakat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0