work it out.

Såg att mobilbloggningen funkade så då kan man fortsätta med det.
 
Vaknade idag med världens förskylning! :( Usch... Men jag får skylla mig själv när jag pussar någon som är förskyld. Kunde inte låta bli ;) hihi..

Idag ska jag inte göra NÅGONTING! Bara va hemma, laga lite god mat, ta hand om mig själv och plugga lite och jag ser faktiskt fram emot detta. :)

Men först måste jag bort o handla har bara en grej till allting, inget komplett. typ schampoo men inget balsam, pålägg men inget bröd?


saknar Cissi med stackarn är jättesjuk och har varit det sen i måndags :/ Hoppas de tar hand om dig hemma i sjuntorp och att du får i dig lite god mat. Krya på dig vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0