Skola o shopping!

Vart i skolan imorses på föreläsning och sen smet jag och Maria iväg till oden för lite shopping, blev massa kul men får försöka hålla i pengarna lite nu :) Är ju faktiskt bara den 6:e ,)

I helgen blev det loppmarknad på vänersnäs bygdegård :/ Jag skulle hjälpa Camilla där men det var inte en människa som kom knappt :/ Men hörde att det hade varit många loppisar under helgen. Så efter 6 timmar på en stol fick pappa köra hem mig, haha :) Sen blev det förfest här innan det blev lipz.

Sov på golvet den natten med eftersom att sängen brakade ihop! haha hörde hur det började knaka och sen bara "BRAAK!!!" hahahaha har fortfarande lite ont i kroppen men det får gå ,)

Kort på frisyren kommer men inte idag för håret står åt alla håll ,) tofs och hårnålar var min räddning imorses :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0