Usch och blää!

Ingen webbkamera.

Nu har jag inte heller någon kamerasladd till mobilen.? Någonstans är den ju men VAR? Letade igår, letade i förgår... ingen sladd, och jag som har ett inlägg jag vill skriva och fina bilder har jag tagit till det också. Men bilderna ligger på mobilen. Och jag har ingen sladd till mobilen. .. . .  Får leta vidare.

Just nu väntar jag bara på att familjen ska åka. De ska till Liseberg ( i detta vädret) så lilla jag kan få lugn och ro här hemma med mitt pluggande och fröhoppningsvis lite syande.

Kommentarer
Postat av: Kristofer

själv ska man sladda till torp med niklas, har du köpt massa spriiit till helgen nu? ;)

2010-05-13 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0