Underbart!

Har varit helt underbart väder idag! Tänkte plugga/sola men det blev sola några timmar SEN plugga! :-) Har fått en konstig och ful bonnebränna? Jag hade ju bikini på mig??:/ haha jaja den kanske är från häromdagen ;)

Vet att min kära vän Oscar för ett tag sen började med "100 armhävningar på 6 veckor"? Hur går det med det egentligen? :P
Hittade en till från samma sida, nämligen 200 sit-up på 6 veckor! :) Så från och med idag antar jag mig utmaningen! haha Fan va grymt att kunna göra 200 sit-ups! Jag klarade typ 30 idag :/ hahahaha SKÄMS!! men kommer bli bättre ;)

Nu blir det snart thn, Johanna, lite vin, och kanske (förmodligen strandgatan). Blir mobilblogg senare alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0