Tandläkarbesök

Var hos tandläkaren imorses. Jag ogillar honom så sjukt mycket! Han är så jävla barnslig och det är hans assistent också! Senast jag var där satt jag i en timme och han berättade om bakterier och hur man borstar tänderna. Så tog han upp ett par platständer och visade! ööööhhhhh?? Var väl 7 år när de visade mig det senast.
När jag kom in frågade han om jag kom ihåg hur man fick hål i tänderna.

Svarade: Ja, om man går och småäter och äter mkt sött.
Tandläkaren: Ja och en grej till var det. Kom igen nu tänk! tänk! tänk! (på ett barnsligt språk)
J: Nej du jag kommer faktiskt inte på nått mer..
T: Vill du jag ska berätta för dig hur det ligger till?
J: NEJ! nej nej nej..  jag vet säkert men kommer inte ihåg...
T: Jag ska kunna väcka dig mitt i natten och du ska komma ihåg det. Min uppgift är att lära dig detta. Sen har du som skyldighet att komma ihåg det så din hjärna vet om detta. blablablablabla...

HELVETE!

Sist jag var där sa han också att jag skulle köpa en eltandborste och flourtråd. Har inte gjort nått av det jag vill inte lägga mina småsmå pengar på en eltandborste! Han blev nog lite purken när jag sa att jag inte gjort något av det han bad mig om, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0