Seega Söndag!

Gillar inte söndagar, bläää för dem! Har hunnit förbi en sväng på överby idag med mamma och lillasyster. Blev en bikini, en topp och en parfym. Jag är sjukt trött nu och hade helst velat sova. Men det blir förmodligen en sväng till Thn för att hälsa på Cissi och sen borde jag verkligen plugga idag om "vi" ska följa våran planering, haha.. Men har inte fått nått svar från gubben i Ängelholm. Han LOVADE att han skulle svara på mina "våra" frågor. Blää för honom..!

Imorgon blir det tandläkarbesök (?) de idioterna som behandade mig som en 10-åring sist jag var där! Orkar verkligen inte... Sen blir det lägenhetsvisning på em/kväll någongång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0