Nu när jag har bloggnummret kan jag ju vis...

20100512375 (MMS)

Nu när jag har bloggnummret kan jag ju visa bilden jag velat visa er:) en mobilblogg från skolan toa (sitter dock inte där nu utan på bussen till solängen) har skrivit en jättesnygg krönika för sommaren och JA tydligen så platsade den här;) haha jag är nöjd och fick till några få grejer som jag tyckte var riktigt "tufft" :p så alla mina fina vänner som läser på hv, in på toa och läs! Haha.. Ringde från bemaningen förrut så nu har jag fått 2 tider att jobba i början på juni. Bland annat min brors student men ska jobba natten där så det känns ju lugnt och sen lördag em:) kommer väl vara helt slut efter den kvällen men valde en "lugn" avd. ;) fick chansen att välja vilket är lyx:) nu hoppas vi på ett schema. Vet att det är klart för nattens personal. Kanske är dags att förnya deligationen också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0