Nä skärpning för fan!

Måste skärpa mig med bloggen vet ju att jag gillar att skriva här egentligen ;) Passar på när jag sitter i skolan och inte orkar börja läsa tråkig bok! 

I lördags ringde min far, som i sin tur bad mig ringa upp Johans vän för att han hade slarvat bort mobilen på Harry under fredagsnatten. Lägger på ringer upp min bror, säger att de hittat hans mobil och att han ska ringa upp pappa. 
Sen bestämmer jag mig för att ringa upp pappa igen för att jag hade ringt han tidigare under dagen utan svar. Ringer upp och han blir skitsur! haha "Det var väl för fan inte du som skulle ringa upp eller?!" Så gapade vi lite på varandra innan han klickade mig. ?! :/ Tänkte dirket efter att "jag ska fan inte ringa honom nått mer!" Men så tänkte jag idag när jag satt ute med kaffen i handen att jag kanske skulle ringa upp ändå... Ringer upp och Camilla svarar. Frågar om pappa var på dåligt humör i lördags. "Nej men han gapade och skrek om det sen när jag kom hem" Åhhhhh tönt! 

Det värsta är att vi är så lika varandra. Kommer ihåg sist gång vi var sura på varandra ingen hörde av sig på veckor typ! :) haha... 
Camilla räckte telefonen till pappa och det första han sa var: "Jaha, nu ringer du ska du säga förlåt nu då eller?" hahaha Ska jag säga förlåt?! Vad ska jag säga förlåt för? Det var ju han som slängde på luren i örat på mig!! Men nu tror jag vi är vänner igen! :-)  hahaha Tror jag fått min envishet från gubben Andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0