Mycket som händer just nu.

Har apmycket att göra i skolan nu de närmsta veckorna innan "sommarlov" men som tur är får jag sitta med linda, maria, terese och caroline när de grejar med sitt arbete. Är så trist att sitta själv varenda dag och uggla. Så hoppas de ska dit och sitta där hela dagen på måndag med.

Idag har jag varit en sväng på överby med syskon och mor. Fick en helt underbar klänning av mamma som är låång. Tänkte ha den på Johans student. Blev även två rundor till thn. Den första för att kolla på min blivande lägenhet som var hur underbar som helst blev lite smått förälskad i den redan nu men tjejen som bor där hade inrett den väldigt fint också :) Sen blev det hem en snabbis för att käka tacos innan det blev thn igen för att åka hem till Johanna där även Hultan höll hus :)

När jag kom hem hade jag tänkt kika på vampire diaries men hamnade på bloglovin för att gå igenom alla nya inlägg sen två dgr bakåt, haha vilken bloggnörd jag är tog mig två timmar. Blev även till att kika på "Bella och Tyra show" eftersom skandalbloggaren kissie hade varit med. skämdes när jag satt och kollade på det, hon var så jävla pinsam! haha.. Nu är klockan snart halv 3 så det är nog bäst att gå och lägga sig!

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0