Kom just på att jag fått det nya mms nummr...

20100515385 (MMS)

Kom just på att jag fått det nya mms nummret till blogg.se av Madde igår. Så då måste vi ju kika om det funkar:p igår blev det alltså fest hos göthe och det kom en jädrans massa folk dit. Det var verkligen hur roligt som helst. Men det är väl som de säger att folket gör festen:) senare blev det tg, för första gången i mitt liv. Kanske även sista gången också kändes så litet. Men även där var det kul. Träffade Erik. Precis som sist gång, haha. Då skulle de till tg och jag var på lipz skickade ett sms och skrev kom hit och kolla vad jag har på mig..! (nått i den stilen) när jag vänder mig om kommer han gående och exakt samma hände igår fast sms:et löd: "hahahahahahahaha jag är på tg hahahaha" och precis när jag skickat det står han framför mig, haha:) natten slutade med att jag satt och snackade med en kille som förmodligen inte vill nämnas här haha. Tills klockan blev kvart över 6 och jag tog första bästa buss hem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0