idag är det plugga hemma som gäller men de...

20100521400 (MMS)

idag är det plugga hemma som gäller men det är verkligen ingen pluggdag! Har 1000 andra saker att tänka på. Flyttar om en vecka, måste fixa internet, el, mat etc. Sen ska jag hämta ungarna senast kl 4 funderade först på att ta en promenad bort men de brukar bli så jobbbiga på hemvägen, typ "jag orkar inte gå längre! Bär mig" haha så då kommer jag väl aldrig komma hem! Men det är väl för att det är syster som hämtar också de brukar alltid köra med mig hemma sen. "mamma säger" och "pappa säger" att vi fick äta hur mycket godis och glass och apelsiner som vi vill. Helst ska vi kladda ner både oss själva och huset innan mamma kommer hem. vad tycker ni om den fina tavlan på väggen längst bort? Det är jag som tagit den:) får lägga upp en bättre bild på den så ni ser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0