I got your country right here.

Idag har det pluggats, haft handledning, vart på överby, hämtat ut paket på kvantum och slipat/målat tv-bordet. Hoppas hoppas hoppas att det inte regnar inatt. blir hemma imorgon med så jag kan ta ett studie-break och ge mig ut och måla det andra lagret.
Önskar dagarna kunde vart liiite längre hänger inte med och har ALLTID 100 saker att göra men hinner aldrig...?

Nu blir det iag några sit-ups i träningsprogrammet jag hittade :P

Pappa fattade inte varför jag inte gjorde 200 sit-ups med en gång "istället för att hålla på och tönta mig"

Jo förstår du, det hade jag aldrig klarat och jag tycker det är kul för man blir taggad att verkligen göra dem varannan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0