Booring OCH jobbigt!!

Både boring och jobbigt?! Kan det bli värre än så?? Tror inte det. Sitter på Msn med två personer jag jobbar med på distans. Jag har aldrig varit med om något jobbigare att behöva skriva allt man egentligen vill ha sagt. Och efter att en person hoppade av som jag skulle jobbat ihop med blev det inte enklare heller. 

Så nu sitter jag med en rapport som ska vara inne på söndag och har bara hunnit med en liten del på denna rapporten som jag har med "glada" gänget. De får mig att känna mig latast i hela världen. Men de jobbar deltid och sitter 24/7 med detta arbetet. Jag pluggar heltid, mer än heltid just nu för att hinna klart allting och hinner inte sitta med detta arbetet förrän allt med tidigare deadline är klart!! Fan jag känner mig utstött ur min messengergrupp!! Vart kan jag vända mig? :/ ,) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0