Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt åt lillasyster Tova som var 3ggr så pigg som mig... Blääää behövde verkligen pluggat men det funkar liksom inte om man hela tiden måste lyssna på "emelie kom och kolla", "Emelie hjälp mig". För att inte tala om alla hyss som hon grejar med. Ser ut som ett slagfält därnere med papper, pennor, spel, mat, kladd... Men jag låtsas som ingenting. Det är ju ungen jag ska passa inte städa efter henne.

Till slut sa jag "Om du får kladdkaka.. Får jag kolla på Borta med vinden då?" och det fick jag :) Två delar till och med! hoho.. Älskar Borta med vinden och Nord och Syd. En riktig romantiker är jag :-)


Har superduper ont i ryggen också, provade med en promenad i förrgår men det hjälpte inte. Så idag blir det en cykeltur så får vi se om det kan hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0