Aj aj aj!

Har varit ute och gått. Bestämde mig för en promenad till Willys för att handla lite smått. Vet inte hur långt det är fram och tillbaka men kan tänka mig att det är ca 5km. (det tar lite över en timme att gå) när jag hade kommit halvvägs till affären hade jag fått skoskav. Som vanligt får jag alltid skoskav i mina gåskor.. :(
Funderade på att vända om men nej nej framåt marsch! Påvägen hem "popade" det till på hälen, blev rädd och tog av mig skorna halvt om halvt. Bestämde mig för att ta lilla möjeredsvägen eftersom den är asfalterad tillbaka.

Glömde bort att det alltid är folk på stationen, haha... Fy fan! Som tur var ringde mamma precis då så jag sa extra högt: "Aj, aj,aj jag har sån jävla skoskav!!"

Tänkte att de kanske hörde och kände medlidande?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0