Hur mår du?

Vaknade tidigt imorses av att solen lös in i lägenheten, och jag är förmodligen inte själv om detta. Härligt härligt iaf... Min jävla förskylning vägrar släppa och huvudet känns segare än någonsin!

Måste bara berätta att jag drömde om hur mycket jag hatar folk som frågar: "Hur mår du?" eller "Hur är det med dig?" Vad är det för idiotiska frågor att ställa egentligen?! (ber så hemskt mycket om ursäkt om jag råkat ställa de frågorna den senaste tiden)

Vad är det för svar man är ute efter?
Vill man verkligen ha ett svar?

I vanliga fall svarar man "jo, det är bra" fast det kanske det inte alls är? Kanske mår asdåligt, men ändå svarar man "jo, det är bara bra med mig". Nästa gång det är någon random idiot som frågar hur jag mår ska jag dra upp allt som hänt de senaste 2 åren, ha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur mår du bea?

2010-03-13 @ 22:10:12
URL: http://joohjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0