Sjuk....

Ok nu har jag varit sjuk jättelänge:( jag har feber, ont i halsen och huvudvärk som inte släpper av irpen. Vad är felet? Tog mig till ICA förrut för att handla nödvändiga saker, typ mjölk.. När jag sedan kom in genom dörren igenom mådde jag så jävla dåligt. Kändes som jag hade använt alla mina krafter för den lilla turen till affären. Har tagit 6 duschar på ett dygn också... Kanske är jag elak mot kroppen som kämpar med att hålla febern nere när jag står och vrider på mer o mer värme... men det är så skönt och härligt att slippa frysa..

Nu ska jag försöka sova. Har stängt av min mobil, igår med.. vill inte ha den på för jag orkar ändå inte svara om folk ringer... kan knappt prata heller för den delen... :(

Det är faktist synd om mig och jag bara ligger och saknar massa människor. Och gråter en skvätt då och då. När jag är sjuk då gråter jag lätt, ofta och mycket....

Kommentarer
Postat av: Becka

Krya på dig syster! :) <3

2010-06-14 @ 13:15:37
URL: http://digochmig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0